مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 14:202017-02-23ورزشي

سردار مؤیدی: باید مراقب توسعه قاچاق موادمخدر صنعتی باشیم


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 650 تن مواد مخدر در کشور کشف شده و نزدیک به 13 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در جلسه تودیع و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 650 تن مواد مخدر در کشور کشف شده و نزدیک به 13 درصد رشد داشته است.

سردار علی مؤیدی افزود: هرمزگان جزء سه استان برتر کشور در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است که امسال در این استان بیش از هشتاد تن مواد مخدر کشف شده است که 4 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.

وی گفت: رویکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در کشور اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و قاچاق مواد مخدر بوده و هرمزگان از استان هایی است که می تواند در امر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر پیشرو باشد.

سردار مؤیدی افزود: در مبارزه با قاچاق مواد مخدر نباید فقط به مواد مخدر سنتی توجه داشت بلکه باید مراقب توسعه قاچاق موادمخدر صنعتی نیز بود.

وی با بیان اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای سال آینده متعهد می شود 20 سالن ورزشی روستایی در هرمزگان تجهیز کند، افزود: هر کارفرمایی که یک معتاد بهبودیافته را استخدام کند، تا ده میلیون تومان وام بدون بهره دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مؤیدی: باید مراقب توسعه قاچاق موادمخدر صنعتی باشیم

سردار مؤیدی: باید مراقب توسعه قاچاق موادمخدر صنعتی باشیم