مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 13:462017-02-23اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی ایران خبر داد رشد 21 درصدی درآمدهای مالیاتی سال 96


رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به درآمد 113 هزار میلیارد تومانی بودجه سال 96 گفت: این درآمدها 21 درصد رشد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد، غلامحسین شافعی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خراسان رضوی از برآورد 113 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی ویژه لایحه بودجه سال 96 خبر داد و اظهار داشت: این در حالی است که پیش بینی ها از عدم وصول 93 هزار میلیارد تومان این میزان درآمد خبر می دهد.

وی این میزان برآوردها را نسبت به میزان درآمدهای مالیاتی لایحه بودجه امسال همراه با حدود 21 درصد رشد برشمرد و ادامه داد: این در حالی است که فعالیت های اقتصادی از سوی بخش خصوصی 21 درصد افزایش ندارند بنابراین این امر معادله ای نابرابر محسوب می شود.

رییس اتاق بازرگانی ایران با تأکید بر اینکه این میزان برآورد در صورتی که سبب ایجاد نظام تشخیص و وصول همراه با شناسایی فرارهای مالیاتی باشد، تحقق می یابد اضافه کرد: در حال حاضر می توان به تصحیح نظام جامع مالیاتی کشور و ایجاد عدالت در حوزه مالیاتی به خصوص در منطقه امیدوار بود.

شافعی با اشاره به راهکار خروج از افت قیمت نفت که سبب ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور شده است افزود: این امر سبب می شود تا علاوه بر رونق تولید، صادرات را نیز ادامه داد و اقتصاد ایران را به درآمدهای غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی ایران خبر داد رشد 21 درصدی درآمدهای مالیاتی سال 96

رییس اتاق بازرگانی ایران خبر داد رشد 21 درصدی درآمدهای مالیاتی سال 96