مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 13:202017-02-23دانش

مازندران پایلوت برنامه جامع پیشگیری از طلاق در کشور شد


مازندران پایلوت برنامه جامع پیشگیری از طلاق در کشور شد.

- مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: مازندران پایلوت برنامه جامع پیشگیری از طلاق در کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید آرام در جمع خبرنگاران در ساری اظهار کرد: با تاکیدهای رهبری بر توجه مسئولان به موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، شورای عالی انقلاب فرهنگی برنامه ای را با عنوان برنامه ملی کنترل و کاهش طلاق برای راهکارهای عملی کاهش میزان طلاق مطرح کرد.

وی تصریح کرد: این امر برای اجرا به 11 استان و مازندران ابلاغ شد که سازمان بهزیستی دبیری آن را بر عهده گرفت و در مدت شش ماه برنامه جامع پیشگیری از طلاق در مازندران با پنج رویکرد ویژه تدوین شد.

مدیرکل بهزیستی مازندران خاطرنشان کرد: پیشگیری از طلاق در پاییز سال 94 موضوع دو جلسه سه ساعته رهبری با مسئولان نظام در راستای تحلیل آسیب های اجتماعی بود که بر رفع 12 مورد از آسیب های اجتماعی جدی تاکید داشتند.

آرام درباره طلاق های صوری گفت: خیانت در گذشته زنگ خطری در بین زوج ها محسوب می شد که در حال حاضر در اثر عدم پیشگیری به آسیب جدی تبدیل شده است.

وی افزود: طلاق صوری برای رسیدن به برخی مقاصد مالی همچون استفاده از حقوق بازنشستگی پدر فوت شده و معافیت خدمت پسرانی که فرزند طلاق هستند مشکلی است که در اثر بی توجهی و جدی گرفته نشدن با افزایش روبه رو ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران پایلوت برنامه جامع پیشگیری از طلاق در کشور شد

مازندران پایلوت برنامه جامع پیشگیری از طلاق در کشور شد