مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-23حوادث

هلاکت یک قاچاقچی سابقه دار در درگیری مسلحانه


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه دار و کشف 2 تن و 713 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: یگان های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابه جایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را در حالی که مواد مخدر جا به جا می کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان های پلیس را نداشتند از محل متواری شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات 3 تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت یک قاچاقچی سابقه دار در درگیری مسلحانه

هلاکت یک قاچاقچی سابقه دار در درگیری مسلحانه