مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 12:102017-02-23پزشكي

تخم مرغ غیرمجاز می تواند عامل بیماری های مشترک باشد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: تخم مرغ با بسته بندی غیر مجاز می تواند عامل بیماری های مشترک باشد.

- علی اشرفی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با تاکید بر اینکه شهروندان از خرید تخم مرغ با بسته بندی غیرمجاز به جد خودداری کنند، اظهار کرد: در روزهای اخیر، افراد سودجو به صورت غیر مجاز اقدام به عرضه تخم مرغ های بسته بندی شده غیربهداشتی و ناسالم در سطح استان زنجان می کنند ولی با توجه به اینکه این بسته بندی ها بدون نظارت دامپزشکی، غیربهداشتی و غیرمجاز است، مورد تایید نیست.

این مسئول ادامه داد: برچسب تخم مرغ هایی با بسته بندی سالم، بهداشتی و شناسنامه دار باید دارای لگوی دامپزشکی، نام محل تولید، کد پروانه بهره برداری از اداره کل دامپزشکی استانی که در آن تولید شده، تاریخ تولید و انقضا(یک ماه بعد از تولید)، شرایط نگهداری(صفر تا چهار درجه سانتیگراد) و نشانی و شماره تلفن محل تولید باشد.

وی افزود: هر یک از بسته بندی های تخم مرغ که در بازار و سوپر مارکت ها عرضه می شود اگر فاقد برچسب های بیان شده باشد، غیر مجاز و غیربهداشتی است و امکان ابتلا به بیمای های مشترک و به خطر افتادن سلامت مصرف کننده وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخم مرغ غیرمجاز می تواند عامل بیماری های مشترک باشد

تخم مرغ غیرمجاز می تواند عامل بیماری های مشترک باشد