مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 11:552017-02-23اجتماعي

وضعیت کانون های بحرانی گرد و غبار شمال سیستان و بلوچستان باید حل شود


مدیر کل محیط زیست استان سیستان وبلوچستان در جلسه مقابله با پدیده های گرد وغبار گفت:وجود کانون های بحرانی خطرناک در شمال استان باعث ایجاد گرد وغبار درشمال استان و سرایت آن به بخش های دیگر شده است که ماباید از این پدیده خطرناک که باعث مهاجرت مردم شمال .

- مدیر کل محیط زیست استان سیستان وبلوچستان در جلسه مقابله با پدیده های گرد وغبار گفت:وجود کانون های بحرانی خطرناک در شمال استان باعث ایجاد گرد وغبار درشمال استان و سرایت آن به بخش های دیگر شده است که ماباید از این پدیده خطرناک که باعث مهاجرت مردم شمال استان به مناطق دیگر می شود جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیره پورملایی در ادامه بیان کرد: ما در سال گذشته، 87 روز سالم و 122 روز ناسالم داشتیم ولی در سال 95 تعداد روز سالم 140 روز و تعداد روز های ناسالم به 45 روز رسیده است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری ورودی آب به مناطق بحرانی گرد وغبار در شمال استان بیشتر از سال 94 بوده است که پوشش این مناطق بحرانی به وسیله آب باعث کاهش طوفان های گرد و غبار در این مناطق شده است.

پور ملایی به حوزهای بحرانی گرد غبار داخلی وخارجی هم اشاره کرد و گفت: حوزه بحرانی اول تالاب هامون و حوزه دوم منطقه تربت جام و منطقه سوم مسیر رودخانه هرات است که ماباید هم درباره کانون های بحرانی داخل و هم کانون های بحرانی خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کانون های بحرانی گرد و غبار شمال سیستان و بلوچستان باید حل شود

وضعیت کانون های بحرانی گرد و غبار شمال سیستان و بلوچستان باید حل شود