مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 11:352017-02-23دانش

تست های تیرویید بیشترین درخواست تست های هورمونی در آزمایشگاهها


رییس انجمن علوم آزمایشگاهی ایران و رییس سازمان پژوهشهای علمی صنعتی ایران گفت: در آزمایشگاهها بیشترین تست های هورمونی که درخواست می شود تست های تیرویید است و این تست ها یکی از پرچالش ترین آزمایشها در حوزه پزشکی است و این چالش ها تنها در ایران نیست بلکه .

- رییس انجمن علوم آزمایشگاهی ایران و رییس سازمان پژوهشهای علمی صنعتی ایران گفت: در آزمایشگاهها بیشترین تست های هورمونی که درخواست می شود تست های تیرویید است و این تست ها یکی از پرچالش ترین آزمایشها در حوزه پزشکی است و این چالش ها تنها در ایران نیست بلکه در همه جای دنیا اینگونه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا بختیاری در نخستین کنگره علوم پیراپزشکی در کلان منطقه آمایشی هشت در پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار کرد: برای تجویز انجام تست تیرویید برای بیمار حتماً از او سوال شود که داروهای شیمیایی، گیاهی و سنتی مصرف می کنند یا مصرف نمی کنند.

وی افزود: در انجام تست تیرویید اگر فرد بیمار از داروهای سنتی و گیاهی هم مصرف می کند به نوعی این داروها موثر هستند لذا وقتی از بیمار پرسیده می شود که آیا دارویی مصرف می کنید منظور بیمار فقط داروهای شیمیایی است پس حتما بپرسید که انواع داروهای گیاهی، سنتی و شیمیایی را مصرف می کند یا خیر؟ رییس انجمن علوم آزمایشگاهی ایران اظهار کرد: بزرگی غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست های تیرویید بیشترین درخواست تست های هورمونی در آزمایشگاهها

تست های تیرویید بیشترین درخواست تست های هورمونی در آزمایشگاهها