مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 10:502017-02-23اقتصادي

راه یابی 80 طرح کسب وکار به جشنواره ملی شیخ بهایی


بیش از 80 طرح منتخب بخش مسابقه ای طراحان کسب وکار وفن آفرینان به مرحله نخست داوری سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اصفهان راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ،ـ"دبیر این رویداد علمی گفت: دراین بخش از بین بیش از 500 طرح رسیده به بخش مسابقه ای فرصت های سرمایه گذاری 80 طرح منتخب داوری اولیه شد.

کوروش خسروی افزود : در این مرحله از داوری ،صاحبان ایده، طرح های خود را با الگوی تعیین شده دبیرخانه جشنواره در سه دقیقه ارائه کرده و سپس سه دقیقه هم به سوالات داوران پاسخ دادند.

وی بررسی انواع مدل های تعامل و مشارکت برای توسعه کسب و کار و آموزش مهارت های مذاکره با سرمایه گذاران را از جمله معیار های داوری برشمرد و گفت: دراین بخش از داوری حدود 60 طرح به سرمایه گذاران معرفی می شود که از بین این طرح ها 29 طرح مجوز ورود به بخش مسابقه را دریافت می کنند و 31 طرح هم برای سرمایه گذاری انتخاب می شوند.

سیزدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی 7 و 8 اردیبهشت سال آینده در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 80 طرح کسب وکار به جشنواره ملی شیخ بهایی

راه یابی 80 طرح کسب وکار به جشنواره ملی شیخ بهایی