مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 09:502017-02-23پزشكي

بررسی سلامت جنسی در پژوهشگاه ابن سینا


سرپرست پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی(ابن سینا) جهاددانشگاهی از برگزاری دوره آموزشی سلامت جنسی و اثرات بیماری های مزمن بر آن خبر داد.

- سید علی آذین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مساله سلامت با مسایلی چون اجتماعی و طبی ارتباط دارد، افزود: این در حالی است که نظام سلامت تنها به ابعاد سلامت جسمی و روانی توجه دارد ولی همواره سلامت جنسی مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه سلامت جنسی در دنیا یک موضوع جدید است، خاطرنشان کرد: ایران نیز در این زمینه عقب تر است و بی توجهی نسبت به این موضوع، موجب بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد.

آذین با تاکید بر افزایش توجه به سلامت جسمی، یادآور شد: در این زمینه علاوه بر توجه به بازنگری دورس دانشگاهی نیاز به ارائه دوره های آموزشی در این زمینه است و اگر بخواهیم منتظر برگزاری این دوره ها باشیم حداقل 4 تا 5 سال آینده متخصصان این حوزه فارغ التحصیل خواهند شد.

سرپرست پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی(ابن سینا) جهاددانشگاهی اضافه کرد: بر این اساس در این پژوهشگاه اقدام به برگزاری دوره آموزشی در این زمینه کرده است.

آذین با بیان اینکه این کارگاه 9 روزه از روز چهارشنبه 4 اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: در 3 روز اول این کارگاه مفاهیم پایه سلامت جنسی ارائه می شود و در ادامه اطلاعاتی در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سلامت جنسی در پژوهشگاه ابن سینا

بررسی سلامت جنسی در پژوهشگاه ابن سینا