مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 07:502017-02-23سياسي

دغدغه هایی که نشاط علمی یک دانشگاه را نشانه می گیرند


فعالیت دانشجویی در دانشگاه ها اعم از سیاسی، فرهنگی و علمی عامل اساسی شور و نشاط یک دانشگاه محسوب می شود که خواه نا خواه نسل جوان،تازه نفس، پر ایده و خلاق دانشجو این تحرک را به بدنه جامعه نیز سوق می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یکی از ارکان اساسی دانشگاه ها در تقویت نشاط علمی، جوش و خروش پژوهشی و مهم تر از هم بروز استعدادهای دانشجویان انجمن های علمی هستند که نقش آنها از کلاس های آموزشی اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست.

اما اینکه چقدر دانشجویان، علاقه مند به حضور در ساختاری دانشجویی هستند که از ابتدا به دست خود آنها چرخیده و پایه فعالیت گروهی، تفکر، پله اشتغال و حتی مدیریتی در آینده محسوب شود؛ نکته ای است که خبرنگار ایسنا در گفت وگو با تعدادی از دبیران و اعضای انجمن های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به آن پرداخته است.

این دانشگاه به دلیل پتانسیل و ماهیت فنی مهندسی آن یکی از حلقه های اصلی ارتباط با صنعت استان محسوب می شود که باید نیروی جوان را با آموزش و آماده سازی به صنعت استان و کشور تزریق کند.

سختگیری های آموزشی و تاثیر منفی آن سجاد رشیدیانی، عضو انجمن علمی برق دانشگاه صنعتی اصفهان، گفت: تمام سعی انجمن علمی برق این بوده تا دانشجویانی را که مطالب نظری خوانده اند با فضای ساخت و طراحی بیشتر آشنا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه هایی که نشاط علمی یک دانشگاه را نشانه می گیرند

دغدغه هایی که نشاط علمی یک دانشگاه را نشانه می گیرند