مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 07:052017-02-23اقتصادي

در تنظیم قراردادهای «پیش خرید آپارتمان» باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


برطبق گفته یکی از مقامات قضایی با تشکیل هر پرونده حداقل 10 نفر به صورت مستقیم درگیر آن خواهند بودکه این مسئله حداقل برای دوخانوار ایرانی ایجاد دغدغه خواهد کرد.

- لذا مبحث پیشگیری و راهکارهای جلوگیری از وقوع دعوای حقوقی و کیفری در اینجا مطرح می شودکه اگر به خوبی به آن توجه گردد در کاهش آمار پرونده های قضایی نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک با توجه به افزایش قیمت آپارتمان در سال های اخیر در کنار کاهش قدرت خرید مشتریان قراردادهای پیش فروش ساختمان از رونق بسیاری برخوردار شدند.

وقتی به آمار حداقل یه دهه گذشته بازار مسکن توجه شود می توان به این نکته رسید که همراه با افزایش قراردادهای پیش فروش مسکن دعواهای حقوقی مرتبط با آن نیز از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

برخی شروط در ضمن قراردادهای پیش فروش آپارتمان می تواند از این مسایل جلوگیری کند.

برای این امر باید در تنظیم قرارداد پیش فروش آپارتمان طرفین دقت داشته باشند زیرا در این معامله ملک قابل رویت نیست تا خریدار کلیه امکانات ملک را با یک نگاه بسنجد و با قید یک عبارت ساده ملک به رویت خریدار رسید و وی از کلیه کم و کیف مورد معامله اطلاع دارد فروشنده سلب مسؤولیت نماید همچنین شاید صرفاً توافق شفاهی باعث رفع ابهامات طرفین نگردد و برداشت هر شخص از توافقات متفاوت و نهایتاً منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تنظیم قراردادهای «پیش خرید آپارتمان» باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در تنظیم قراردادهای «پیش خرید آپارتمان» باید به چه نکاتی توجه کنیم؟