مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 06:012017-02-23سياسي

مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی سیاست تغییرناپذیر جمهوری اسلامی است


دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را سیاست تغییرناپذیر جمهوری اسلامی دانست.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید عرب، دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، گفت: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین یک اصل ثابت و سیاست تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی است و کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین به میزبانی کشورمان نیز در همین راستا برگزار شده است.

وی با بیان مسائل سیاسی و حاشیه ای هیچ گاه می توانند در خط و مشی و سیاست جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با اسراییل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین تغییری ایجاد کنند، افزود: جمهوری اسلامی همواره ثابت کرده که در مبارزه با اسراییل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین ثابت قدم و استوار است.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: کسانی که می خواستند مسئله فلسطین به یک موضوع فراموش شده تبدیل شود، در دستیابی به اهداف خود شکست خورده اند.

عرب مسیر ملت های مسلمان با حکومت های به ظاهر اسلامی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با اسراییل را جدای از هم دانست و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی امیدی به حکومت های دست نشانده و وابسته برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی سیاست تغییرناپذیر جمهوری اسلامی است

مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی سیاست تغییرناپذیر جمهوری اسلامی است