مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1395 ساعت 01:202017-02-22فناوري

رسیدگی به شکایت از بسته های اینترنتی


وزیر ارتباطات از اعلام نتیجه بررسی های کمیته رسیدگی به شکایت از بسته های اینترنتی تا یک ماه آینده و همچنین طراحی و پرتاب ماهواره های سنجشی و پرتابگر از جمله سفیر، - سیمرغ و ناهید 2 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت حجم اینترنت اپراتورها، طراحی و پرتاب ماهواره های سنجشی از جمله دستیابی به دانش فنی پرتابگر سفیر و پرتابگر پیشرفته با نام سیمرغ ، آماده سازی ماهواره دوستی برای پرتاب، طراحی و ساخت ماهواره ناهید 2 و وعده برخورد قاطعانه با تخلف در خدمات محتوایی برخی از مهم ترین اتفاقات مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته است.

طی مدتی که از روی کار آمدن نسل سوم و چهارم ارتباطی می گذرد تعداد کاربران اینترنت موبایل گسترش قابل توجهی پیدا کرده و ضریب نفوذ دسترسی از این شیوه به مراتب بیشتر از قبل شده است و طی این مدت مشترکان تلفن همراه بارها گلایه هایی را در خصوص اتمام زود هنگام حجم بسته های اینترنتی خود مطرح کرده بودند.

در حالی که پیش از این مسئولان وزارت ارتباطات و شخص وزیر همواره از عملکرد اپراتورها در این زمینه دفاع کرده و اینگونه اعلام کردند که از سوی سازمان تنظیم مقررات این مساله قابل بررسی است، محمود واعظی در تازه ترین اظهارنظر در این خصوص مطلبی را بر روی شبکه های اجتماعی خود قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به شکایت از بسته های اینترنتی

رسیدگی به شکایت از بسته های اینترنتی