مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 20:262017-02-22سياسي

استاندار لرستان: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم


فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از خرم آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت نشات گرفته از عاشورای حسینی است.

استاندار لرستان ادامه داد: این فرهنگ از زمان گذشته تاکنون همیشه یک سرمایه بزرگ بوده و توانسته است، چالش های کشور را برطرف کند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم که اگر انجام شود، اقدام خیلی خوبی در این راستا به شمار می رود.

بازوند با اشاره به اینکه برای تحقق این امر به سرمایه و اعتبار خاصی هم لازم نیست، عنوان کرد: زنده نگه داشتن نام شهدا باید از حیطه مدیران جدا شده و در راستای اجرای طرح های نو به یک فرهنگ مردمی و عمومی تبدیل شود.

وی با تاکید به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند، هر چه داریم از شهدا داریم، خاطر نشان کرد: از کنار سخنان امام و بزرگان دیگر نباید به سادگی رد شد و باید صحنه انقلاب در ذهن نسل سوم نیز تداعی شود.

بازوند اظهار داشت: نخستین گام برای مردمی شدن این فرهنگ در ابتدا باید روز شهید را مردم بشناسند و بدانند روز شهید در تقویم چه روزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم

استاندار لرستان: فرهنگ ایثار و شهادت را باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم