مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 20:212017-02-22سياسي

حاجی بابایی: برنامه ششم توسعه فاصله مردم با مسؤولان را کاهش می دهد


رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه که با کمک مجلس شورای اسلامی تدوین شده اگر به خوبی اجرا شود فاصله مردم با مسؤولان و همچنین گلایه مندی و بی عدالتی به شدت کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در ادامه سی ودومین نشست اعضای شورای اسلامی استان فارس با اشاره به اینکه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی رفع تبعیض و ایجاد عدالت است، اظهار داشت: اگر از نقدینگی یک هزار و 239 هزار میلیارد تومانی منجمدشده تنها 45 درصد آن در خدمت کارگاه های تعطیل شده قرار گیرد نه تنها از رکود خارج می شوند بلکه به تعداد کارگاه های جدید نیز افزوده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در سال آینده 770 هزار میلیارد تومان در کشور سرمایه گذاری شود که با اجرایی شدن آن نرخ بیکاری تا پایان سال به 8.

4 دهم درصد کاهش می یابد.

رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با نگاه به سیره حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری آنچه در کشور اتفاق می افتد درخور شان مردم و رهبری نیست و باید گام های مؤثر و تأثیرگذار برداشت تا فاصله گرفتن از مردم کاسته شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بی بدیل دانستن برنامه ششم توسعه بیان داشت: برنامه ششم که با کمک مجلس شورای اسلامی تدوین شده اگر به خوبی اجرا شود فاصله مردم با مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: برنامه ششم توسعه فاصله مردم با مسؤولان را کاهش می دهد

حاجی بابایی: برنامه ششم توسعه فاصله مردم با مسؤولان را کاهش می دهد