مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 20:052017-02-22دانش

حضور فعال دانشگاه های شهرستان ها در معرفی دانشجویان نمونه


رییس سازمان امور دانشجویان از حضور فعال دانشگاه های تیپ دو و سه در معرفی دانشجویان برتر و نمونه خبر داد و گفت: تمامی دانشجویانی که برگزیده می شوند علاوه بر دریافت جوایز نقدی و سایر تسهیلات دیگر عضو بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویان نمونه کشوری که امروز در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: امروز شاهد معرفی دانشجویان نمونه از مقاطع و دانشگاه های مختلف کشور هستیم و این مراسم در سال جاری برای دومین بار برگزار می شود که مراسم اول در اوایل سال به منظور معرفی دانشجویان نمونه سال 1394 و مراسم فعلی نیز به منظور معرفی دانشجویان برتر سال 1395برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مرحله اول ثبت نام دانشجوی نمونه تعداد 4000 نفر از دانشگاه های سراسر کشور شرکت کرده اند که رقابت اصلی بین 1300 نفر صورت گرفت.

بعد از انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه های وزارت علوم 99 نفر و دانشگاه های وزارت بهداشت 97 نفر را به دبیرخانه این جشنواره معرفی کردند که در نهایت بر اساس ضوابط و بررسی های انجام شده تعداد 40 دانشجو به عنوان برگزیده در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و غیره انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال دانشگاه های شهرستان ها در معرفی دانشجویان نمونه

حضور فعال دانشگاه های شهرستان ها در معرفی دانشجویان نمونه