مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:552017-02-22اقتصادي

ضرورت بهره برداری از بزرگترین واحد فناوری مهندسی بافت در خاورمیانه


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در بازدید از شرکت رشد و توسعه مهندسی بافت و فرآورده های پیوندی ایرانیان که در محل پارک زیست فناوری خلیج فارس در حال احداث است، - بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از این واحد فناور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید احمدی در حاشیه پانزدهمین نشست رؤسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد که در پارک زیست فناوری خلیج فارس در قشم برگزار شد، از شرکت رشد و توسعه مهندسی بافت و فرآورده های پیوندی ایرانیان که در محل پارک زیست فناوری خلیج فارس در حال احداث است، بازدید کرد.

دکتر احمدی در این بازدید اظهار امیدواری کرد: این پروژه با توجه به اینکه در زمینه تولید و فناوری پودرهای استخوانی، دریچه های قلبی، تاندون و لیگامان بزرگترین واحد فناوری در خاورمیانه محسوب می شود، هر چه سریع تر تکمیل شده و به مرحله تولید محصول برسد.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این شرکت فناور در خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد و با سرمایه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال در زمینه فرآوری بیوایمپلنت های استخوانی و آلوگرافت فعالیت خود را آغاز کرده است؛ بهره برداری از این پروژه جدید می تواند در جلوگیری از خروج ارز، اشتغال زایی، انتقال دانش روز جهان به داخل کشور و همچنین بومی کردن یک دانش فنی نقش عمده ای ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره برداری از بزرگترین واحد فناوری مهندسی بافت در خاورمیانه

ضرورت بهره برداری از بزرگترین واحد فناوری مهندسی بافت در خاورمیانه