مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:412017-02-22پزشكي

جهانگیری: 3 میلیون بیکار در کشور داریم/ ریزگردها به مشکلاتی پیچیده تبدیل شده اند


" معاون اول رییس جمهور از دانشگاه ها بعنوان نهادهای اصلی تولید اندیشه یاد کرد و گفت: دولت همواره نیازمند همکاری دانشگاه ها برای حل مسائل پیچیده کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره دانشجوی نمونه ضمن تبریک به دانشجویان برگزیده و خانواده های آنها، از زحمات و تلاش های وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز اساتید دانشگاه های مختلف کشور قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور یکی از راه های ارزیابی و سنجش عملکرد دانشگاه ها را میزان توانمندی فارغ التحصیلان دانست و افزود: میزان خلاقیت، توانایی و مهارت فارغ التحصیلان که در حقیقت محصول و تربیت شدگان دانشگاه هستند، می تواند بیانگر میزان موفقیت و سطح عملکرد دانشگاه ها باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویان نمونه سرمشقی برای سایر دانشجویان کشور هستند، خاطر نشان کرد: دانشجویان باید تلاش کنند تا بتوانند به جایگاه و موقعیت دانشجویان برتر دست پیدا کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه امروز دانشگاه های کشور در تلاش هستند تا به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین تبدیل شوند، تصریح کرد: در سال جاری از دانشگاه های علوم پزشکی ایران، صنعتی شریف و صنعتی امیر کبیر بازدید کردم و کارهای تحقیقاتی و پژوهشی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: 3 میلیون بیکار در کشور داریم/ ریزگردها به مشکلاتی پیچیده تبدیل شده اند

جهانگیری: 3 میلیون بیکار در کشور داریم/ ریزگردها به مشکلاتی پیچیده تبدیل شده اند