مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 19:252017-02-22اقتصادي

صدهزار واحد تولیدی صنفی تسهیلات اقتصاد مقاومتی می گیرند


سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی به صد هزار واحد تولیدی صنفی تسهیلات می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز بوشهر، یداله صادقی در همایش فصلی اصناف در بوشهر افزود: این تسهیلات برای افزایش یا بازسازی خطوط تولید به این واحدها پرداخت می شود.

وی با اشاره به تلاش دولت برای کنترل تورم، ادامه داد: برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای آخر سال برنامه ریزی لازم صورت گرفته است تا برخی اقلام شامل برنج، روغن و شکر با نرخ مصوب در بازار توزیع شود.

صادقی به واحدهای صنفی که انبار دارند تاکید کرد که نامشان را در سامانه انبارهای کالاها ثبت کنند زیرا اگر کالاهای انبارها ثبت نشوند، این کالاها قاچاق محسوب خواهند شد.

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران با اشاره به اهمیت الکترونیکی شدن فعالیت ها، گفت: با برنامه ریزی مناسب باید کسب و کار را به سمت الکترونیکی شدن سوق دهیم و اصناف در این زمینه باید آموزش ها و مهارت های لازم را فرا گیرند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران هم با اشاره به فعالیت سه ملیون واحد صنفی در کشور، بیان کرد: واحدهای صنفی 17 و نیم درصد از سهم تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدهزار واحد تولیدی صنفی تسهیلات اقتصاد مقاومتی می گیرند

صدهزار واحد تولیدی صنفی تسهیلات اقتصاد مقاومتی می گیرند