مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 17:402017-02-22دانش

پرداختن به دانشگاه سبز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین همایش ملی دانشگاه سبز در دانشگاه خلیج فارس گفت: پرداختن به محیط زیست و دانشگاه سبز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری همایش هایی با موضوع مدیریت سبز در مجموعه آموزش عالی حمایت می کند زیرا دانشگاهها با اقدامات انجام شده در سطح هر یک از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی آشنا شده و این تجربیات را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

وی افزود: در این چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه مدیریت سبز دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، انجام شده است که در این همایش گزارشی از این اقدامات انجام ارائه می شود.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت: ما ابتدا از یک کار ساده مانند سر و سامان دادن به موتورخانه ها در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شروع کردیم تا اینکه هم اکنون در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور بحث استفاده از انرژی های پاک و تجدید پذیر مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی وزارت علوم، دکتر امید با اشاره به اینکه ما در وزارت علوم و دانشگاه ها در سه حوزه آموزش، پژوهش، ترویج و فرهنگ سازی ماموریت و وظیفه داریم گفت: با نگاههای علمی بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به دانشگاه سبز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است

پرداختن به دانشگاه سبز یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است