مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 17:052017-02-22دانش

ظرفیت علمی مازندران برای تربیت نیروی کارآفرین به کار گرفته شود


رییس دانشگاه علوم و فنون بابل گفت: ظرفیت علمی مازندران برای تربیت نیروی کارآفرین به کار گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا شیخ الاسلامی در کنفرانس بین المللی صنایع مهندسی در بابلسر اظهار کرد: استان مازندران از مراکز آموزش عالی متعددی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت ورود دانشجویان به دانشگاه ها لزوم مطرح سازی مطلوب برای ورود به بازار کار و کارآفرینی در دستور کار دانشگاه علوم و فنون قرار دارد که این امر در برنامه ریزی 10 ساله برای پوشش نیازها در دانشگاه علوم و فنون مازندران با موفقیت به اجرا درآمده است.

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران تصریح کرد: در برنامه نخست برای به روزرسانی علوم و دانش تخصصی مدیران و ارتباط علمی و عمومی با دانشگاه های مطرح داخلی و خارجی با رویکرد تقابل استاد و دانشجو و همکاری های مشترک تحقیقاتی انجام می شود.

شیخ الاسلامی افزود: در برنامه 10 ساله دوم آماده سازی شاغلین به ترتیب برای ورود به بازار کار و با برگزاری دوره های مرتبط با صنعت در اولویت است.

وی با بیان اینکه یک برنامه استراتژیک 25 ساله در حال تدوین است، گفت: این برنامه با رویکرد انتخاب با طرح آموزش عالی برای رشد متوازن متناسب و هدفمند دوره های آموزش، ارتباط حداکثری با کشورهای پیشرو و علمی تحت پذیرش دانشجویان خارجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت علمی مازندران برای تربیت نیروی کارآفرین به کار گرفته شود

ظرفیت علمی مازندران برای تربیت نیروی کارآفرین به کار گرفته شود