مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 14:552017-02-22اجتماعي

محیط زیست حق مداخله تاثیرات پارازیت بر محیط طبیعی را ندارد


رییس اداره محیط زیست شهر تهران درباره اینکه آیا پارازیت ها بر روی محیط زیست اثرگذارند یا خیر؟ گفت: سازمان انرژی اتمی متولی بررسی مسائل مربوط به اشعه در کشور است و دفتری در این سازمان وجود دارد که تخصصی روی این موضوعات کار می کند که در این زمینه قانونگذار .

- رییس اداره محیط زیست شهر تهران درباره اینکه آیا پارازیت ها بر روی محیط زیست اثرگذارند یا خیر؟ گفت: سازمان انرژی اتمی متولی بررسی مسائل مربوط به اشعه در کشور است و دفتری در این سازمان وجود دارد که تخصصی روی این موضوعات کار می کند که در این زمینه قانونگذار به محیط زیست حق مداخله نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین بازگیر در جلسه کرسی آزاد اندیشی با عنوان بررسی "آلودگی هوای تهران" در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: آلودگی هوا در کلانشهری مثل تهران متاثر از عوامل زیادی است.

عوامل متحرک مانند خودروها و موتورسیکلت ها و عدم مدیریت تقاضای سفر، عدم توسعه دولت الکترونیک و خدمات الکترونیک و عدم ساماندهی صنایع و منابع ساکن، در آلودگی هوای پایتخت موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات زیست محیطی ما مربوط به شیوه نادرست زندگی است گفت: در کشورهای دیگر شیوه زندگی زیست محیطی مردم در فصل های مختلف مانند پوشیدن لباس با یکدیگر تفاوت دارد ولی سبک زیست محیطی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست حق مداخله تاثیرات پارازیت بر محیط طبیعی را ندارد

محیط زیست حق مداخله تاثیرات پارازیت بر محیط طبیعی را ندارد