مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:402017-02-22دانش

فعالیت بیش از 6هزار انجمن علمی دانشجویی در کشور


کارشناس اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به فعالیت بیش از 6 هزار انجمن علمی دانشجویی در سراسر کشور، گفت: - نمایشگاه ها و کنفرانس های بین المللی و همایش های ملی از شاخص ترین فعالیت های اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیده عبداللهی در مجمع عمومی اتحادیه مهندسی کامپیوتر، کمک به تأسیس اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی در کشور را ضروری دانست و گفت: تشکیل اتحادیه ها کمکی در راستای تداوم حیات و فعالیت انجمن های علمی در کشور است.

کارشناس اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل اتحادیه های علمی دانشجویی را بستری برای هم افزایی استعدادها و استفاده از توانایی ها برای انجام فعالیت های جمعی دانشجویان در کشور عنوان کرد و افزود: اتحادیه های علمی بستری برای ارتباط بین دانشجویان و صنعت شده است.

عبداللهی اتحادیه انجمن علمی دانشجویی مهندسی کامپیوتر را بیست و نهمین اتحادیه انجمن های علمی در کشور برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان از طریق این اتحادیه ها ارتباط های خوبی را با ارگان های دولتی و خصوصی ایجاد کرده و از ظرفیت این سازمان ها برای حمایت از طرح های آنان استفاده کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 6هزار انجمن علمی دانشجویی در کشور

فعالیت بیش از 6هزار انجمن علمی دانشجویی در کشور