مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:252017-02-22سياسي

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شمال سیستان و بلوچستان


از امروز به مدت سه روز رزمایش الی بیت المقدس در شمال سیستان و بلوچستان برگزار می شود - " مرکز سیستان و بلوچستان، این رزمایش از امروز در چهار شهرستان هیرمند؛ هامون ؛ نیمروز و زهک و از فردا تا روز جمعه نیز در شهرستان زابل آغاز خواهد شد.

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل برگزاری رزمایش الی بیت المقدس شهرستان هیرمند گفت : رزمایش الی بیت المقدس امسال با نام مقدس یاران انقلاب و با شعار وحدت؛بصیرت و اقتدار بسیج از بیست و ششم بهمن ماه در سراسر استان استان آغاز شده است که تا شش اسفند ماه ادامه دارد .

وی افزود : در این رزمایش گردان های بیت المقدس ویژه برادران و گردان های کوثر ویژه خواهران ، فعالیت های تاکتیکی و رزمی خود را به نمایش می گذارند.

سردار معروفی برگزاری رزم شبانه عملی به همراه انفجار را یکی از فعالیت های مهم در این رزمایش عنوان کرد و افزود: برگزاری صبحگاه اقتدار با حضور مسئولین شهرستان های هر ناحیه و رزمایش عملی با تاکتیک های نیاز؛ از دیگر برنامه های رزمایش الی بیت المقدس است.

سردار معروفی گفت: تاکتیک هایی که ما در گردان های بیت المقدس و کوثر پیشبینی کرده ایم به تناسب نیاز در حوزه تهدید و آسیب هر شهرستان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شمال سیستان و بلوچستان

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شمال سیستان و بلوچستان