مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:162017-02-22سياسي

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: طرح و لایحه ای با موضوع وکالت در دست بررسی نداریم


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر طرح و لایحه ای در این کمیسیون با موضوع وکالت در دست بررسی نداریم، گفت: چند ماده اصلاحی باید اصلاح و چند ماده الحاقی، - اضافه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس"، الهیار ملکشاهی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در همایش نقش و تأثیر مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضاییه با تأکید بر استقلال وکالت، افزود: دوره نهم مجلس شورای اسلامی، لایحه جامع وکالت از طریق دولت و هیأت وزیران و طرحی با این مضمون توسط نمایندگان به مجلس وصول شد که با پایان گرفتن دوره نهم، طبیعتا از دور خارج شد.

وی ادامه داد: در نهایت در دوره دهم، لایحه ای دولت تقدیم مجلس و رییس قوه هم همزمان لایحه ای به همین منظور تهیه کرد و نهایتا اینها به کمیسیون قضایی منتقل شدند.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان ایجاد کارگروهی دقیق در این کمیسیون برای بررسی لایحه جامع وکالت، اظهار کرد: موضوع پس از بررسی در کارگروه، در کمیسیون حقوقی و قضایی مطرح شد که در جلساتی آقایان خداییان و انصاری به ترتیب معاون حقوقی قوه قضاییه و معاون حقوقی رییس جمهوری را دعوت کردیم؛ در نهایت با این استدلال که قانون فعالی در این زمینه وجود دارد، کلیات لایحه وکالت در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس رد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: طرح و لایحه ای با موضوع وکالت در دست بررسی نداریم

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: طرح و لایحه ای با موضوع وکالت در دست بررسی نداریم