مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:162017-02-22فرهنگي

جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از امروز آغاز می شود


یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای چهارشنبه 4 اسفند با نمایش فیلم در پردیس سینمایی آزادی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم با اعلام این خبر افزود: استفاده از نمایش فیلم های این جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد است.

بر پایه این خبر؛ این رویداد سینمایی در قالب بخش های مسابقه سینمای100 ثانیه ای ایران شامل دو بخش اصلی و در مسیر تجربه در زمینه های مستند، داستانی، پویانمایی و مسابقه سینمای 100 ثانیه ای جهان در زمینه آثار مستند، داستانی، پویانمایی و با سه محور موضوعی اخلاق و سبک زندگی ، اخلاق و فرهنگ کار و اخلاق و اقتصاد مقاومتی طراحی شده و بیش از سه هزار اثر برای بخش های مختلف جشنواره دریافت شده و از میان این آثار بیش از 350 اثر توسط هیات های انتخاب جشنواره برای اکران در روزهای چهارم و پنجم اسفند در نظر گرفته شده است.

در بخش مسابقه با عنوان مسابقه سینمای100 ثانیه ای ایران تعداد 141 اثر به دو بخش اصلی (مسابقه ملی) و مسیر تجربه راه یافتند که به طور تفکیکی 106 اثر در بخش اصلی و 35 اثر در بخش مسیر تجربه می باشد.

همچنین در بخش خارج از مسابقه 140 اثر به دو بخش اصلی و مسیر تجربه راه یافتند که به طور تفکیکی 99 اثر در بخش اصلی و 41 اثر در بخش مسیر تجربه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از امروز آغاز می شود

جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از امروز آغاز می شود