مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:152017-02-22بين الملل

تاکید دوباره اولاند بر حمایتش از نیروهای عراقی و پیشمرگ در جنگ با داعش


فرانسه بار دیگر بر حمایت خود از نیروهای عراقی و پیشمرگ در نبرد با داعش و لزوم ایجاد قدرتی بین المللی جهت مقابله با تروریسم و اهمیت ایجاد ثبات و امنیت در اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه سومریه نیوز عراق، "فرانسوا اولاند"، رییس جمهور فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مسعود بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق پس از نشستی دو جانبه در کاخ الیزه گفت: در دیدارم با بارزانی به مساله مبارزه با داعش، عملیات آزادسازی شهر موصل، نقش پیشمرگ ها در ایجاد امنیت و ثبات پرداختم و راه های همکاری و هماهنگی در مبارزه با داعش را مورد بحث و بررسی قرار دادم.

اولاند با اشاره به لزوم تشکیل یک قدرت بین المللی جهت مبارزه با تروریسم بر حمایت فرانسه از تمامی نیروهای عراقی برای مبارزه داعش تاکید کرد.

رییس جمهور فرانسه در ادامه با اشاره به روابط شخصی خوبی که با بارزانی دارد بر اهمیت برقراری امنیت و ثبات در اقلیم کردستان عراق تاکید کرد: بارزانی نیز در این کنفرانس مطبوعاتی از نقش پاریس در نبرد با داعش و حمایت هایش از نیروهای پیشمرگ تقدیر کرد.

نماینده دولت اربیل پیشتر از نشست اولاند و بارزانی در پاریس برای بررسی مسائل مربوط به مبارزه با تروریسم و اوضاع منطقه در مرحله پس از نابودی داعش خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دوباره اولاند بر حمایتش از نیروهای عراقی و پیشمرگ در جنگ با داعش

تاکید دوباره اولاند بر حمایتش از نیروهای عراقی و پیشمرگ در جنگ با داعش