مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 12:012017-02-22اقتصادي

تشریح سیاست های اجرایی ستاد در سال 96 حجم قاچاق در کشور سالی 10 درصد کاهش خواهد یافت


معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تشریح سیاست های اجرایی این ستاد در سال 96 گفت: حجم قاچاق در کشور سالی 10 درصد کاهش خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا گلستانی زاده، در این نشست ضمن تشریح سیاست های اجرایی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال آینده، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته حجم قاچاق در کشور سالانه 10درصد کاهش خواهد یافت.

معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه نظارت هدفمند و ساماندهی نظام آمار از اهم برنامه ها خواهد بود، افزود: ارتقا و بهره گیری از ظرفیت دستگاه های عضو و توجه به آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی نیز از اولویت های اصلی برنامه های ستاد در سال آتی خواهدبود.

بخش دیگری از این نشست به تبیین برنامه ها و سیاست های مبارزه با قاچاق کالاهای هدف و ارز در سال 96 اختصاص یافت.

در این رابطه قاسم خورشیدی، مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف با اشاره به لزوم اختصاص کد رهگیری به کالاهای هدف، گفت: با رهگیری کالاهای هدف و ارز، گام موثری در مبارزه با قاچاق و پولشویی برداشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت دستگاه های کاشف در سطح کشور استفاده خواهیم کرد، افزود: با استفاده از سامانه جامع انبارها از جابجایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح سیاست های اجرایی ستاد در سال 96 حجم قاچاق در کشور سالی 10 درصد کاهش خواهد یافت

تشریح سیاست های اجرایی ستاد در سال 96 حجم قاچاق در کشور سالی 10 درصد کاهش خواهد یافت