مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:502017-02-22بين الملل

هشدار رییس مجلس عراق درباره یهودی سازی فلسطین


یهودی سازی سرزمین فلسطین و تشکیل کشور اسراییل تهدیدی بسیار بزرگ برای حال و آینده ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، "سلیم الجبوری در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: امروز در این کنفرانس گرد هم آمده ایم تا درباره مساله فلسطین بگوییم این مساله فقط منحصر به مسلمانان نیست بلکه موضوعی تاریخی و وجودی است؛ همانطور که رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین ما رخنه کرده و مرتکب شنیع ترین جنایات در سرزمین قدس شده است سرزمینی که همه انبیاء را در خود جای داده است.

وی با هشدار درباره یهودی سازی سرزمین فلسطین افزود: رژیم صهیونیستی با تشکیل اسراییل دیگر نقاط دنیا را نیز یهودی خواهد کرد و برای تحقق این هدف همه ابزارهایش را برای راه اندازی جنگ نیابتی بکار خواهد گرفت.

جبوری گفت: عراق در دهها سال گذشته و اکنون در کنار مساله فلسطین عادلانه قرار داشته و به هیچ عنوان از طرف های دیگر جانبداری نکرده بلکه همواره از خواسته های به حق ملت فلسطین برای دستیابی به کشور فلسطین به مرکزیت قدس حمایت کرده است.

وی تاکید کرد: ما هرگز در پی تشویق و دست زدن دیگران برای خود نبوده ایم بلکه این از اصول سیاست خارجی عراق است که از حقوق آوارگانی که از سرزمینشان بیرون رانده شده اند دفاع کند و این افراد باید به سرزمین مادری خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس مجلس عراق درباره یهودی سازی فلسطین

هشدار رییس مجلس عراق درباره یهودی سازی فلسطین