مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:052017-02-22اقتصادي

بازار سنجی، بازاریابی و بازارسازی قانون های صادرات هستند


یک صادرکننده نمونه ممتاز، مسیر صادرات را شامل بازار سنجی، بازاریابی و بازارسازی برشمرد و گفت: فعالان اقتصادی باید خودشان ریل گذاری جاده های جدید را انجام دهند و بازارهای جدید پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، محمدامین حاج کاظمیان در سومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی با محوریت صادرات در اتاق بازرگانی، صادرکننده را یک هنرمند دانست و اظهار کرد: صادرکننده باید بتواند با وضعیت بازار خود را تطبیق دهد مانند یک نوازنده که در شرایط گوناگون و بر اساس محیط به نوازندگی می پردازد.

وی خطاب به جوانان گفت: در استفاده از منابع مالی تلاش کنید از تسهیلات بانکی کمتر استفاده کنید و با دارایی خود گام بردارید.

یک شرکت صادراتی بیشتر از پول به اعتبار در بازار داخلی و خارجی نیاز دارد و تصور نکنید که با پول می توانید همه کاری انجام بدهید.

این صادرکننده نمونه کشور خاطرنشان کرد: آنچه اعتبار یک صادرکننده را مخدوش می کند مسوولیت ناپذیری آنان در قبال مشتریان است و تحریم های اقتصادی کار را برای صادرکنندگان سخت تر کرد ولی غیرممکن نساخت.

حاج کاظمیان گفت: برای تداوم صادرات باید یک تیم هوشمند در بنگاه اقتصادی تشکیل شود و مدیر باید در وسط میدان کار حضور مستمر و مداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سنجی، بازاریابی و بازارسازی قانون های صادرات هستند

بازار سنجی، بازاریابی و بازارسازی قانون های صادرات هستند