مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 11:052017-02-22اجتماعي

فعالیت یک خانه امن در کرج


زنان و دخترانی که از طرف بستگان درجه یک، اقوام و یا غیر دچار خشونت می شوند و بعضاً امکان زندگی در محل اسکان خود را ندارند، می توانند به خانه های امن سازمان بهزیستی در سراسر کشور مراجعه کنند.

- این بهترین کارکردی است که برای خانه امن بهزیستی می توان متصور شد، با توجه به لزوم وجود چنین مراکزی در استان البرز بر آن شدیم تا با معاون اجتماعی بهزیستی البرز وضعیت خانه امن در استان را جویا شویم.

در همین راستا معاون امور اجتماعی بهزیستی البرز با بیان این که پیش از این اقدمات مربوط به خانه های امن در مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی صورت می گرفت، گفت: اما پس از تعریف خانه امن، نیاز استان البرز و الزام سازمان بهزیستی کشور این خانه اخیراً در کرج راه اندازی شد.

دکتر مهشید موقر در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: پس از ابلاغ اعتبارات لازم یک مرکز در چارچوب خانه امن در اورژانس اجتماعی کرج راه اندازی شد.

موقر افزود: البته پیش از این اقدمات مربوط به خانه های امن در همان مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی صورت می گرفت اما پس از تعریف خانه امن، نیاز استان البرز و الزام سازمان بهزیستی کشور فعالیت های مربوطه تحت عنوان خانه امن صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک خانه امن در کرج

فعالیت یک خانه امن در کرج