مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 10:402017-02-22اجتماعي

برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی و تربیتی


معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش از برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش آموزی اعضای کانون های فرهنگی و تربیتی در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز مهدی فیض درگردهمایی دو روزه معاونان پرورشی و مدیران سازمان دانش آموزی سراسرکشور در اردوگاه شهید باهنر تهران، اظهارکرد: دیدگاه تربیتی وزیر آموزش و پرورش، روح تازه ای در امور تربیتی دمیده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش با اشاره به سابقه فعالیت وزیر آموزش وپرورش درکنار شهیدان بهشتی و باهنر افزود: نگرش جدید و مثبت دکتر آشتیانی در مسئله تربیت باعث دلگرمی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری گردهمایی دو روزه معاونان پرورشی ادارات کل آموزش وپرورش و مدیران سازمان دانش آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران را تقویت همدلی ذکر کرد و گفت: طی این دو روز مسئله بهسازی و سامان دهی منابع انسانی و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت اردوگاه ها، کانون ها و دارالقرآن ها موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش وپرورش تصریح کرد: 1200 کانون ، 700 درالقرآن و 300 اردوگاه داریم که در گذشته به علت ضوابط خاص، چنان که باید و شاید از ظرفیت آنها استفاده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی و تربیتی

برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان عضو کانون های فرهنگی و تربیتی