مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 08:462017-02-22بين الملل

استخدام پلیس تازه نفس برای اخراج مهاجران در آمریکا


وزارت امنیت ملی آمریکا در بخشنامه ای دستور افزایش تعداد نیروهای پلیس به منظور اخراج هرچه سریع تر مهاجران غیرقانونی از این کشور را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امنیت داخلی آمریکا، روز سه شنبه با صدور دو فرمان جدید روند اخراج مهاجران غیرقانونی را تشدید می کند، اقدامی که در نهایت حدود 11 میلیون خارجی در ایالات متحده را هدف قرار می دهد.

این دو فرمان که به امضای جان کلی وزیر امنیت داخلی آمریکا رسیده است اولویت بندی های پیشین در رابطه با اخراج مهاجران غیرقانونی را تغییر می دهد و شمار بیشتری از آنها را در خطر اخراج فوری از خاک آمریکا قرار می دهد.

در این فرامین نه تنها آن دسته از مهاجرانی که مرتکب جرم شده اند برای اخراج از کشور در اولویت قرار گرفته اند، بلکه کسانی هم که متهم به ارتکاب جرم هستند یا به طور بالقوه در مظان اتهام قرار دارند، باید به سرعت به کشورهای خود بازگردانده شوند.

این در حالی است که در دولت پیشین آمریکا آن دسته از مهاجرانی که مرتکب جرم نشده بودند برای اخراج از کشور در اولویت قرار نداشتند، اما فرامین جان کلی به جز برخی موارد به شدت استثنایی از جمله مواردی که پای کودکان در میان باشد، آن اولویت بندی پیشین را نقض می کند و تقریبا همه 11 میلیون مهاجر غیرقانونی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام پلیس تازه نفس برای اخراج مهاجران در آمریکا

استخدام پلیس تازه نفس برای اخراج مهاجران در آمریکا