مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 07:102017-02-22بين الملل

ازسرگیری محاکمه نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین


"، به گفته منابع قضایی در بحرین ، رژیم آل خلیفه محاکمه یک فعال مخالف در این کشور را از سر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از بحرین، یک منبع قضایی بحرینی گفت دادگاه عالی کیفری بحرین تصمیم گرفت در خصوص مطالبی ذکر شده در صفحه شخصی نبیل رجب فعال بحرینی در تویتر، جلسه جدیدی را روز چهارشنبه برگزار و مدارک و دلایل جدیدی علیه وی مطرح کند.

همچنین قرار است یک جلسه دیگر در هفتم ماه مارس میلادی نیز برگزار شود و موضوع مصاحبه نبیل رجب با رسانه های گروهی غربی بررسی و مورد رسیدگی قرار گیرد.

­این منبع قضایی که نامش ذکر نشده است افزود که دو افسر وزارت کشور بحرین اعلام کرده اند که صفحه تویتری نبیل رجب مورد رصد قرار گرفته و مشخص شد که او در تویتر مطالبی را گفته که جرم و اهانت به دستگاه نظامی بحرین که وزارت کشور است ، به شمار می اید.

وی همچنین اخبار دروغی مطرح کرد که میتواند بر عملیات نظامی بحرین و چند کشور دیگری تایر گذارد و ( به مسئولان کنونی در یمن ) مشروعیت بدهد.

این منبع قضایی افزود که یکی از دادگاه های کیفری بحرین تصمیم گرفت محاکمه نبیل رجب را به هفتم مارس موکول تا پرونده او را بیشتر بررسی و مطالعه کند.

شایان ذکر است نبیل رجب 52 ساله رییس مرکز حقوق بشر بحرین است که با اتهاماتی از قبیل انتشار اخبار دروغ و شایعه مغرضانه و انتشار شایعاتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازسرگیری محاکمه نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین

ازسرگیری محاکمه نبیل رجب رییس مرکز حقوق بشر بحرین