مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 06:062017-02-22بين الملل

یادداشت/ اصغر زارعی نقشه کودک کش ها و سازش کاران


نگاه جریان سازش کار و دست نشانده های آمریکا بر این رویکرد استوار است که باید در مسیر عادی سازی روابط و همکاری با کشورهایی که دارای منافع مشترک هستند، - یعنی رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس گام برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " اصغر زارعی در روزنامه حمایت نوشت: پس از شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی در 14 می 1948 و تهاجم و تحرک گسترده نیروهای اشغالگر برای وسعت بخشیدن به سرزمین های تحت اشغال خود، جهان اسلام درصدد برآمد که با تشکیل یک سازمان و نهاد اسلامی و بین المللی در جهت دفاع از آرمان فلسطین، همیاری و همکاری گسترده ای را در دستور کار خود قرار دهد.

بر همین اساس، سازمان همکاری اسلامی در سال 1969 با هدف پیگیری آزادی قدس و مسئله فلسطین شکل گرفت اما متأسفانه در گذر زمان، رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و کشورهای اروپایی و باهمدستی ارتجاع عرب، موضوع سرزمین های اشغال شده در قلب سرزمین های اسلامی را به اختلافی بین فلسطینی ها و صهیونیست ها تقلیل داده و آن را به حاشیه ببرند.

اولین اقدام در جهت سازش و به فراموشی سپردن آرمان فلسطین در سال 1978 کلید خورد که دولت انور سادات در مصر با میدان داری کارتر و رژیم پهلوی، پیمان ننگین کمپ دیوید را با رژیم صهیونیستی در راستای سازش و به اصطلاح صلح امضاء کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ اصغر زارعی نقشه کودک کش ها و سازش کاران

یادداشت/ اصغر زارعی نقشه کودک کش ها و سازش کاران