مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1395 ساعت 01:152017-02-21ورزشي

آبادان؛ جولانگاه ارتش سرخ/ فرنگی کاران روس در فکر انتقام سخت از ایران


ترکیب تیم اعزامی روسیه به جام جهانی کشتی فرنگی 2017 در آبادان نشان می دهد روسها به دنبال قهرمانی در این رقابت ها و گرفتن انتقام از ایران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها 23 روز تا رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2017 در آبادان زمان باقی است که ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در این رقابت ها منتشر شد.

بر خلاف سال گذشته که روس ها با ترکیبی کاملا جوان و گمنام پا به رقابت های جام جهانی شیراز گذاشتند و در فینال با نتیجه هشت بر صفر مغلوب شاگردان بنا شدند، این بار با ترکیبی کاملا دگرگون شده و با همه نفرات اصلی و قهرمانان المپیک و جهان به ایران می آیند تا هم انتقام نتیجه سال گذشته را بگیرند و هم در قبال ناکامی آزادکارانشان در جام جهانی کرمانشاه قدرت نمایی کنند.

در تیم اعزامی روسیه به رقابت های جام جهانی 207 آبادان چهره های مطرحی همچون رومن ولاسوف و داوید چاکوتادزه طلایی های جهان و المپیک حضور دارند و سمینوف نفر سوم المپیک و دوم جهان، سورکوف نفر سوم جهان، چنگیز لابازانوف و رمضان آباچاریف قهرمانان جهان به همراه یوگنی سالیف نایب قهرمان جهان حضور دارند تا این تیم به عنوان جدی ترین گزینه قهرمانی در این رقابت ها مطرح شود.

ترکیب تیم اعزامی روسیه به رقابت های جام جهانی به ترتیب زیر است: 59 کیلوگرم: مینگیان سیمینوف (برنز المپیک 2012، نقره جهان- قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبادان؛ جولانگاه ارتش سرخ/ فرنگی کاران روس در فکر انتقام سخت از ایران

آبادان؛ جولانگاه ارتش سرخ/ فرنگی کاران روس در فکر انتقام سخت از ایران