مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:502017-02-21اقتصادي

شناسایی کمبودها و مشکلات حوزه آب


معاون مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران گفت: خشک شدن تالاب ها و رودخانه ها، شورشدن و آلودگی آب، بالارفتن هزینه تولید آب و افت آب های زیرزمینی از برون دادهای طبیعی بحران آب است و این بحران نتیجه پنجاه سال کم توجهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ محمد حسن شریعتمدار رییس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران با اعلام این خبر که همایش بزرگداشت روز ملی آب یازدهم اسفند در اتاق ایران برگزار می شود، در مورد اهداف اتاق ایران از برگزاری این همایش، گفت: اتاق ایران بزرگداشت روز ملی آب را به رسم نیاکان و برای جلب توجه همه مردم و ذی نفعان به مساله آب، سال گذشته برگزار کرده و امسال هم برگزار می کند چرا که معتقد است ورود مردم و ذی نفعان به مساله آب، یکی از راه های رسیدن به راه حل در این مساله است.

وی اطلاع رسانی از وضعیت کنونی آب کشور، شناسایی کمبودها و مشکلات حوزه آب و تجلیل از خدمتگزاران حوزه آب را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

رییس مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران با اشاره به حضور دو معاونت از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان آب در همایش یازده اسفند، گفت: امسال از همه مسئولان خواسته ایم که بیایند و در همایش شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کمبودها و مشکلات حوزه آب

شناسایی کمبودها و مشکلات حوزه آب