مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:462017-02-21سياسي

نماینده سابق شیراز: علاقه مند به حضور در انتخابات شورا نیستم


نماینده سابق شهر شیراز با رد شایعات پیرامون احتمال حضور خود در انتخابات شورا از عدم علاقه مندی خود برای این رقابت ها خبر داد.

- جعفر قادری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد شایعات طرح شده پیرامون احتمال حضور این نماینده در انتخابات شوراهای اسلامی اظهار داشت: برای حضور در انتخابات برنامه ای ندارم و با توجه به تجارب و فعالیت ها فعلاً خدمت در عرصه های دیگر را مدنظر دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری گمانه زنی پیرامون حضور افراد و طیف های مختلف سیاسی و اجتماعی قوت گرفته و با توجه به رأی بالای دکتر قادری در انتخابات مجلس برخی مطالب پیرامون حضور وی و تیم مورد وثوق این نماینده در بحث مدیریت شهری شیراز مطرح شده بود که با توجه به سوابق فعالیتی وی در حوزه اقتصادی و سطوح بالاتر دور از ذهن بود.

انتهای پیام/76001/پ10/ http://fna.

ir/QI21OU نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سابق شیراز: علاقه مند به حضور در انتخابات شورا نیستم

نماینده سابق شیراز: علاقه مند به حضور در انتخابات شورا نیستم