مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 23:252017-02-21سياسي

مجلس برای بررسی تالاب های خوزستان کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد


رییس سازمان محیط زیست از مجلس تقاضا کرد که کمیته ای حقیقت یاب برای بررسی تالاب های خوزستان تشکیل و به منطقه اعزام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خانه ملت؛ معصومه ابتکار با اشاره به اتفاقات اخیر در خوزستان گفت: دولت برنامه ای مصوب برای شناسایی کانون های گرد و غبار در استان خوزستان تصویب کرد که این برنامه شامل کانون های گرد و غبار، کانون های بحرانی و کانون های فوق بحرانی است و آنچه که اکنون در دستورکار دولت است، رسیدگی به کانون های فوق بحرانی است.

رییس سازمان محیط زیست افزود: وظیفه اجرای این کار بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جنگل ها و مراتع است که از طریق کاشت نهال و یا پخش سیلاب یا مالچ پاشی بتوانند قسمت هایی که تولید گرد و غبار شدید دارند را مهار کنند که دولت در این باره بسیار مصمم است.

وی با بیان اینکه در طوفان 8 بهمن بنده در خوزستان حضور داشتم، ادامه داد: کارگروه گرد و غبار نشست ویژه ای در استان برگزار کرد و گزارش این جلسه روز بعد به دولت ارائه شد که همین گزارش سبب شد تحرک جدید و توجه ویژه ای نسبت به رفع مسائل صورت گیرد.

ابتکار یادآور شد: در سطح بین المللی اقدامات جدی با سازمان ملل و عراق دنبال می شود که معاون دبیرکل سازمان ملل و رییس برنامه محیط زیست سازمان ملل روز جمعه به تهران سفر می کند که یکی از محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای بررسی تالاب های خوزستان کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد

مجلس برای بررسی تالاب های خوزستان کمیته حقیقت یاب تشکیل دهد