مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 22:402017-02-21سياسي

رییس هیئت پارلمانی یمن: امت اسلامی برای مقابله با قدرت های استکباری، متحد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، احمد الهادی در سخنان خود در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در حالی این کنفرانس برگزار شده است که امت اسلامی به شدت به چنین نشست ها و پیدا کردن راه حل ها درباره مسئله فلسطین به عنوان نخستین مسئله فلسطین نیاز دارد.

امروز ملت فلسطین به شدت مظلوم بوده و با جنایات دشمن اسراییلی روبروست، دشمنی که از حمایت آمریکا و دیگر قدرت های بین المللی برخوردار است.

در ابتدا از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این کنفرانس برای حمایت از آرمان فلسطین تشکر می کنم.

امروز ما در مرحله حساسی به سر می بریم و استکبار جهانی از تلاش های گسترده خود برای تضعیف و تکه پاره کردن امت اسلامی و وارد کردن آن به دریایی از درگیری ها و جنگ ها و بحران ها به سود دشمن اسراییلی استفاده می کند.

تلاش استکبار جهانی این است که امت اسلامی از مسیر اصلی و دشمن واقعی خود دور شود و مسئله فلسطین و مظلومیت این ملت را فراموش کند.

جنگ ها و توطئه های موجود در کشورهای عربی و اسلامی با هر بهانه و اسمی تنها تلاش قدرت های استکباری جهانی است تا امت اسلامی جنایات دشمن اسراییلی را علیه ملت فلسطین و حمله به مقدسات اسلامی مشاهده نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت پارلمانی یمن: امت اسلامی برای مقابله با قدرت های استکباری، متحد شود

رییس هیئت پارلمانی یمن: امت اسلامی برای مقابله با قدرت های استکباری، متحد شود