مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:502017-02-21بين الملل

افزایش تحرکات نظامی اسراییل در مرزهای لبنان


ارتش رژیم صهیونیستی تجهیزات و سنگرهای خود را در امتداد مرزهای لبنان تقویت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری شین هوا از جنوب لبنان، ارتش اسراییل یک کارگاه نظامی فنی بزرگ که شامل بولدوزرها و جرثقیل های زیادی است در امتداد مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با جنوب لبنان با هدف تقویت مواضعش در این منطقه و ایجاد سنگرهای جدید در حصار مرزی ایجاد کرده است.

منابع امنیتی لبنان به خبرگزاری شین هوا اعلام کردند اقدامات اسراییل مواردی همچون ایجاد حفره هایی برای پوشاندن خودروهای زرهی، ایجاد استتارهای خاکی، گسترش سیم های خاردار و گسترش تجهیزات و دستگاه های جاسوسی است.

این اقدام جدید رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهای این رژیم علیه دولت لبنان و حزب الله است که آن را چندین مسئول سیاسی و نظامی اسراییل مطرح کرده اند؛ این موضع گیری های اخیر تل آویو نیز در پی تهدید حزب الله به استفاده از موشک های دوربرد ضد اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی در صورت تجاوز به لبنان است.

منابع امنیتی لبنانی که پیگیر وضعیت مناطق مرزی هستند به شین هوا اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی مدتی است سلسله ای از سنگرسازی ها و اقدامات امنیتی را در چند نقطه مرزی با لبنان از محور الناقوره در غرب تا بلندی های جبل الشیخ در شرق آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تحرکات نظامی اسراییل در مرزهای لبنان

افزایش تحرکات نظامی اسراییل در مرزهای لبنان