مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 19:052017-02-21سياسي

رییس هیأت پارلمانی یمن : مهمترین مسئله، مظلومیت ملت فلسطین است


رییس هیات پارلمانی یمن، مهمترین مسئله امت اسلام را مظلومیت ملت فلسطین عنوان کرد و گفت: ما نیازمندیم که برای رویارویی با تهدیدها و چالش ها تا جایی که امکان دارد بتوانیم فلسطین را نجات دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد الهادی رییس هیأت پارلمانی یمن طی سخنانی اظهار کرد: این اجلاس در زمانی برگزار می شو د که امت اسلام نیازمند به برگزاری این چنین اجلاسی است .

وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلام فلسطین و مظلومیت فلسطین است گفت: با توجه به جنایت هایی که اسراییل انجام می دهد از جمهوری اسلامی ایران رهبران آن و ملت مسلمان ایران برای میزبانی اجلاس تشکر می کنیم.

رییس هیأت پارلمانی یمن تصریح کرد: در این مرحله استکبار جهانی تلاش زیادی برای اختلاف افکنی بین امت اسلام انجام می دهد و تلاش می کنند که امت اسلام را از دشمن اصلی خود منحرف کند.

وی افزود: نباید فراموش کنیم که دشمنان با توطئه هایشان می توانند سلطه خود را علیه امت اسلام برقرار کنند وبعضی اختلافاتی که گاهی اوقات بین امت اسلام پیش آمده متاسفانه توانسته امت اسلام را از مسئله اصلی منحرف کند و آن مسئله فلسطین است.

وی در پایان اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم فلسطین را نجات دهیم، از روز اولی که در یمن خود را شناختیم در همه گروه ها مسئله فلسطین و مظلومیت ملت فلسطین مسئله اصلی بوده است و شعار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت پارلمانی یمن : مهمترین مسئله، مظلومیت ملت فلسطین است

رییس هیأت پارلمانی یمن : مهمترین مسئله، مظلومیت ملت فلسطین است