مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 18:302017-02-21دانش

آغاز یازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در شیراز


یازدهمین المپیاد فرش دست باف کشور با حضور شرکت کنندگانی از 20 استان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس آغاز شد و به مدت سه روز ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر یازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور امروز(سه شنبه 3 اسفندماه) در جمع خبرنگاران گفت: در این دوره از المپیاد، شاهد حضور داوطلبان در 2 مقطع دانشجویی و دانش آموزی هستیم.

سیدمحمد ویسیان با بیان این که دانشجویان و دانش آموزان شرکت کننده در رشته های رنگرزی، بافت، مرمت و طراحی با یکدیگر رقابت می کنند، گفت: در این دوره شاهد حضور و رقابت 95 دانشجو از 27 دانشگاه و مرکز آموزش عالی هستیم.

او هم چنین از حضور 76 دانش آموز و هنرجو از مدارس 20 استان کشور در این دوره از المپیاد فرش دست باف خبر داد و گفت: نفرات برگزیده این دوره روز پنج شنبه و در آخرین روز برگزاری المپیاد معرفی و تجلیل خواهند شد.

سرپرست حوزه معاونت تحقیقات و آموزش مرکز ملی فرش ایران، گفت: شناسایی استعدادهای برتر و معرفی به واحدهای تولیدی هنر صنعت فرش دستباف، تعامل با دانشجویان و دانش آموزان، از مهم ترین اهداف برپایی المپیاد فرش دستباف است.

ویسیان یادآور شد: انگیزه بخشیدن به دانشجویان و هنرجویان رشته فرش و نگاه علمی به حوزه هنرصنعت فرش دستباف در همه ابعاد توسط حوزه معاونت تحقیقات و آموزش از دیگر رویکردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز یازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در شیراز

آغاز یازدهمین المپیاد فرش دستباف کشور در شیراز