مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 16:562017-02-21سياسي

طی کمتر از 12 سال چرخه سوخت را کامل کردیم/ صنعت هسته ای درگیر مسائل سیاسی شده است  


صنعت هسته ای ما در حال حاضر بیشتر درگیر مسائل سیاسی شده است و در یک دوره ای جزو مسئله نظام بود که باید به آن دست پیدا می کردیم.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فریدون عباسی، رییس سابق سازمان انرژی اتمی در بزرگداشت شهید مجید شهریاری که عصر امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، ضمن ایراد سخنرانی در این نشست گفت: ما در مقوله سوخت کارهای زیادی را انجام داده ایم و از ابتدا به دنبال کیک زرد رفتیم و به سنگ معدن اهمیتی ندادیم؛ شاید به دلیل اینکه از سال 76 اطلاعات غلطی در این زمینه داده شده بود تمرکز را بر روی سنگ معدن نگذاشتند و کار را از کیک زرد شروع کردند و کیک زرد را تولید کردند.

همچنین در حوزه لیزر ما فعالیت های زیادی را داشتیم؛ اما این حوزه به صورت رسمی جزو برنامه های کشور قرار نگرفت و حتی به آژانس هم هیچ گزارشی ارائه ندادیم.

وی در ادامه افزود: ما در زمینه سانتریفیوژها فعالیت های خوبی را انجام دادیم، برای نمونه تیم های اولیه از سال 67 و 68 به طور رسمی فعالیت شان شکل گرفت و در آنجا هر وقت که مهندسین در کارشان گیر می کردند از شهید علی محمدی کمک می گرفتند و یادم است که در آن زمان از بنده خواستند که یک فیزیکدان را برای کمک به آنها معرفی کنم و من هم شهید علی محمدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی کمتر از 12 سال چرخه سوخت را کامل کردیم/ صنعت هسته ای درگیر مسائل سیاسی شده است  

طی کمتر از 12 سال چرخه سوخت را کامل کردیم/ صنعت هسته ای درگیر مسائل سیاسی شده است