مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 16:102017-02-21سياسي

قزوین میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد


نخستین نشست هیأت امناء و شورای عالی اجرایی ایجاد موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام از سوی مجمع جهانی شهرهای اسلامی در بیت مقام معظم رهبری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نماینده مقام معظم رهبری در هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه برگزار شد، صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و نمایندگان نهادها و دستگاه های مربوطه، نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد رییس هییت امناء موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام طی سخنانی در این نشست، گفت: تاسیس بنای فاخر موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام برای ارائه چهره زیبای تمدنی پرافتخار اسلام در قزوین، بسیار بااهمیت است و جا دارد تا از آقای دکتر نصرتی، شهردار قزوین و ریاست مجمع برای طی کردن این مسیر سخت و ناپیمودنی صمیمانه قدردانی کرد.

وی تاکید کرد که با همراهی همه اعضاء و ا ستفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی فرآیند ساخت و تجهیز موزد با سرعت و دقت لازم طی شود.

در ادامه صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن توجه بر اهمیت موضوع، خاطر نشان کرد: ساختار، مهم ترین مسئله در این مرحله از تاسیس موزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد

قزوین میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد