مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 16:012017-02-21سياسي

ایران از مشارکت شرکت های روسی در اجرای پروژه های نفت و گاز استقبال می کند


از حضور و مشارکت شرکت های روسی در پروژه های نفت و گاز ایران استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار ایگور شووالف معاون اول نخست وزیر روسیه، مناسبات میان دو کشور را رو به رشد ارزیابی و اظهار امیدواری کرد سفر این مقام روسیه به رشد روابط و توسعه مناسبات فیمابین منجر شود.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه گسترش روابط و هماهنگی های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی با روسیه از اهمیت ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است، به سفر قریب الوقوع دکتر روحانی به مسکو اشاره و ابراز امیدواری کرد در سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه، توافقات خوبی میان دو کشور حاصل شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور باید موانع پیش روی گسترش مناسبات را شناسایی و راهکارهایی برای رفع این موانع ارائه دهد، از برگزاری موفقیت آمیز سیزدهمین کمیسیون همکاری های دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم اسناد و توافقات امضاء شده میان دو کشور در این کمیسیون هرچه سریعتر اجرایی شود.

جهانگیری همچنین با اشاره به پروژه های مشترک میان ایران و روسیه و همکاری های دو کشور برای احداث نیروگاه اتمی بوشهر، ضرورت برنامه ریزی لازم برای مشخص شدن روش تامین مالی اجرای این پروژه ها را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از مشارکت شرکت های روسی در اجرای پروژه های نفت و گاز استقبال می کند

ایران از مشارکت شرکت های روسی در اجرای پروژه های نفت و گاز استقبال می کند