مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 12:502017-02-21سياسي

قزوین، میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد


رییس هیئت امناء ایجاد موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام تأکید کرد: با همراهی همه اعضاء و استفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی، فرآیند ساخت و تجهیز موزه با سرعت و دقت لازم طی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، نخستین نشست هیئت امناء و شورای عالی اجرایی ایجاد موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد، و به همت مجمع جهانی شهرهای اسلامی در تهران برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: تأسیس بنای فاخر موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام برای ارائه چهره زیبای تمدن پرافتخار اسلام در قزوین، بسیار بااهمیت است و جا دارد تا از شهردار قزوین و ریاست مجمع برای طی کردن این مسیر سخت و ناپیمودنی صمیمانه قدردانی کرد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد، به عنوان رییس هیئت امناء که میزبان مقامات عالی رتبه نظام در نخستین نشست هیئت امناء بود، تأکید کرد: با همراهی همه اعضاء و استفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی، فرآیند ساخت و تجهیز موزه با سرعت و دقت لازم طی شود.

صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ضمن توجه بر اهمیت موضوع، خاطرنشان کرد: ساختار، مهم ترین مسئله در این مرحله از تأسیس موزه است.

ازاین رو بر ضرورت و تسریع در شکل گیری این ساختار، در چارچوب یک بنیاد ملی با ظرفیت های قانونی مناسب و استحکام لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین، میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد

قزوین، میزبان دائمی موزه تاریخ و تمدن جهان اسلام شد