مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 10:312017-02-21سياسي

مخالفت هیات نظارت دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اکران مستند شب نامه


مسئول بسیج دانشجویی شهید رجایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: هیات نظارت دانشگاه جهت اکران مستند شب نامه خواستار ارائه مجوز شد؛ - در حالی که باوجود ارائه شماره پروانه مستند از وزارت فرهنگ توسط بسیج دانشجویی به مسئولان دانشگاه با مخالفت مجدد از سوی آنان مواجه شد اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید سجاد شعبانی، مسئول بسیج دانشجویی شهید رجایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: مستند شب نامه با موضوع جاسوسی در حوزه فضای مجازی و استارتاپ و همچنین ارتباط با جاسوس معروف سیامک نمازی است که قرار بود در روز سه شنبه در دانشگاه اکران عمومی شود.

وی افزود: اما متاسفانه هیات نظارت دانشگاه جهت اکران آن خواستار ارائه مجوز شد که این مسئله برای اولین بار در دانشگاه اتفاق افتاده است و با وجود ارائه شماره پروانه مستند از وزارت فرهنگ و ارشاد توسط بسیج دانشجویی با مخالفت مجدد از سوی دانشگاه مواجه شد.

این فعال دانشجویی تصریحکرد: بسیج دانشجویی با وجود مخالفت با اکران عمومی قرار است این مستند را ساعت 13 در روزهای سوم و چهارم اسفند برای برادران و خواهران با حضور نصرالله نژاد، مسئول بسیج اساتید استان در پایگاه های دانشجویی پخش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت هیات نظارت دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اکران مستند شب نامه

مخالفت هیات نظارت دانشگاه منابع طبیعی گرگان با اکران مستند شب نامه