مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 02:202017-02-20اقتصادي

از «آمادگی ربات ها برای پرداخت مالیات» تا «سبقت نفتی روسیه از عربستان»


این پیمانه موضوعاتی همچون نمودار شاخص کل بورس، صعود بورس های آسیایی ، کاهش ادامه دار قیمت دلار، یورو و درهم در بازار آزاد، گران شدن سکه طرح جدید، - تداوم بلاتکلیفی نسبت به زمان افزایش نرخ بهره دلار در آمریکا در کنار ابهامات نسبت به سیاست های اتحادیه اروپا باعث شد تا ارزش دلار در مبادلات روز دوشنبه بازار جهانی ارز کاهش یابد.

به طور کلی بانک مرکزی آمریکا در حالی از برنامه ریزی برای افزایش بهره دلار و در نتیجه بالا رفتن غیر مستقیم ارزش این ارز در بازار سخن می گوید که دولت جدید آمریکا تمایلی برای افزایش ارزش دلار در بازار ندارد.

دولت ترامپ معتقد است که ارزش دلار بیش از حد در بازار بالا رفته و به همین دلیل تراز تجاری این کشور به شدت تحت تأثیر قرار گرفته و کاهش یافته است.

ترامپ و مشاوران اقتصادی وی معتقدند کاهش ارزش دلار می تواند به بهبود اوضاع اقتصادی، اشتغال و کسب و کار در این کشور منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قرار است طی روزهای آینده هیئت مدیره بانک مرکزی آمریکا نخستین جلسه خود در سال 2017 را برگزار کنند و به گفته جنت یلن، رییس کل بانک مرکزی آمریکا، افزایش نرخ بهره دلار از جمله موضوعاتی خواهد بود که در نشست مورد بررسی خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «آمادگی ربات ها برای پرداخت مالیات» تا «سبقت نفتی روسیه از عربستان»

از «آمادگی ربات ها برای پرداخت مالیات» تا «سبقت نفتی روسیه از عربستان»