مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1395 ساعت 00:252017-02-20سياسي

نباید گرد فراموشی بر ظلم رژیم صهیونیستی بنشیند


سخنگوی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه گفت: با برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین در تهران، فلسطین به صدر مسائل جهان برگردد و تشکیل این کنفرانس در تهران نمی گذارد گرد فراموشی بر مردم مظلوم فلسطین بنشیند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،کاظم جلالی در استودیو خبر تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره چگونگی و اهداف برگزاری این اجلاس گفت: این اجلاس با حضور نمایندگان 80 کشور جهان که در مورد مسئله فسطین مواضع مقاومتی دارند در دو روز فردا و پس فردا تشکیل خواهد شد.

او افزود: پیام وحدت و بازگشت فلسطین به صدر مسائل جهان خصوصا جهان اسلام از جمله اهداف تشکیل ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از مردم فلسطین در تهران است.

جلالی گفت: تا کنون کنفرانس های مختلفی در مورد فلسطین تشکیل شده بود اما این اجلاس در تهران اختصاصا در مورد مظلومیت مردم فلسطین تشکیل می شود که اجازه نمی دهد مسائل مختلف جهان و خاورمیانه گرد فراموشی به مساله فلسطین و اشغال مسجدالاقصی بنشیند.

شیخ الاسلام کارشناس سیاسی دیگر مهمان برنامه تیترامشب گفت : کنفرانس فلسطین بسیار خالصانه و از روی ظلم ستیزی تشکیل می شود زیرا هدف نمایش ظلم ستیزی بر ضد اسراییل است و نشاندهنده مظلومیت فلسطینیان و اقدامات تروریستی صهیونیستهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید گرد فراموشی بر ظلم رژیم صهیونیستی بنشیند

نباید گرد فراموشی بر ظلم رژیم صهیونیستی بنشیند